natasjausa.reismee.nl

School en plezier

Jaja ik ben er weer. Zoals jullie inmiddels van me gewend zijn heeft het even geduurd hahaha. Ik heb het nu ook zo druk dat ik echt bijna geen tijd heb om nog verhaaltjes te schrijven, maar toch blijf ik het doen want op de een of andere manier word ik er rustig van. En ik vind het natuurlijk super leuk om al jullie reactie te lezen want ik lees ze allemaal hoor. Waar zal ik eens beginnen ik heb zo veel gedaan hahaha. Ik weet niet of ik al verteld had dat ik een nieuwe fiets heb. Hij is super mooi helemaal blauw met wit ben er super blij mee. En ik gebruik hem dagelijks behalve als het regent natuurlijk. En helaas regent het op het moment erg veel dus zijn gigi en ik nu gedoemd om de hele dag binnen te zitten en films te kijken (vinden we allebij natuurlijk vreselijk hihi) maar om terug te komen op de fiets. Ik merkte het wel hoor de eerste week pff alles deed pijn hahah. Maar gelukkig ben ik er nu helemaal aan gewend. Dan hebben we ook nog de school daar ben ik maandag mee begonnen. Erg leuk maar dat vroege opstaan moet ik wel ff aan wennen hoor hihih. Me lerares is echt super leuk echt een typische (iets wat oudere) amerikaanse lerares. De lessen worden gegeven in een kerk dus wie weet komt het ooit nog goed met me hahahaha. Ik heb helaas nog geen leuke mensen ontmoet in me klas maar dat kan natuurlijk nog komen. Ow en vergeet ik bijna te vertellen hoe het allemaal met de kleine man gaat (daar draait het natuurlijk allemaal om) we zijn echt super trots op hem want hij slaapt nu al bijna een week in ze eigen bed. En dat is heel wat aangezien we het vaker hebben geprobeerd en hij alleen maar huilde. Het enige min punt is dat ik nu snachts naast hem lig op een matras hahah. Maar ook wel leuk hoor want ik moet nu sochtends toch vroeg op en wat is nou een leukere wekker dat het mooiste jongetje van de wereld voor je gezicht die je kusjes geeft. Hihi daar word ik toch zo vrolijk van wakker. En jaja nog 1 maand en dan zit ik hier gewoon al een half jaar. Tis wel raar hoor hoe snel te tijd gaat. En ik mis iedereen heel erg. Maar ik heb het hier ook super naar me zin en dat is waar ik het natuurlijk voor doe hihi. Veder heb ik nog best wel wat leuke plannen ik heb natuurlijk me verjaardag die er aan komt 28 APRIL mensen niet vergeten hihih ondanks dat ik zo ver weg ben zijn cadootjes altijd welkom hahaha nee hoor dat is natuurlijk een grapje (of mischien ook niet hihih) we zukllen zien. Maar ik heb iedergeval een cado voor mezelf voor me verjaardag ik ga lekker naar de kapper laat me nagels doen en ga een massage nemen ja kijk er nu al naar uit hihih. Ook ga ik waarschijnlijk in mei een weekendje naar san jose om daar ff de nederlandse winkel leeg te kopen hahaha heb na 5 maanden echt verlangens naar kips leverworst en drop en nog veel meer hahaha. Dus dat is het wel weer zo een beetje Grappig ik denk elke keer weer deze keer doe ik even een kort verhaaltje en toch lukt het me nooit hahaha en ben waarschijnlijk de helft ook nog vergeten hahaha maarja dat is wie ik ben hou ervan om alles te delen met andere hihi maar nu ga ik echt stoppen Tot de volgende keer Xxxxxxxx

Reacties

Reacties

sonja

hoi mop, geweldig hoor dat je het echt heel leuk vind ik geniet ook iedere keer van je verhaaltjes wel blijven doen he . Dan blijven wij ook op de hoogte van je wel en wee dikke knuf en een poot van sam

Yvonne

weer een leuk verhaal Natasja,
maar denk je nu echt dat wij jou verjaardag vergeten
kan echt niet hoor 8 dagen na mij!!!!
1dag na de trouwdatum van opa en oma en 3 dagen na onze trouwdag
ECHT DAT KUNNEN WE NIET VERGETEN
jammer dat het nu zoveel regent bij jullie,wij hadden een paar dagen schitterend mooi weer,maar is ook alweer over
dacht lekker me bruine kleurtje van de wintersport te behouden.
dus dat wordt dan maar de zonnebank hahaha
nou natas to op de skype maar weer
dikke kus xxxxxxxxxxxxxxx

Je moeder

Was weer een heel verhaal ondanks dat ik alles natuurlijk al weet is het toch leuk om het weer te lezen.Lekker mee doorgaan hoor en nogmaals bedankt voor je leuke brief via de post.liefs van ons

Petra

Hi Natasja,

Het gaat zeker snel, een half jaar alweer. Goed dat je Giliam in zijn eigen bedje heb leren slapen, maar snel alleen leren slapen kun jij weer lekker in je bed slapen. De wintersport hebben we ook al weer achter de rug. Het was erg gezellig, de sneeuw boven goed, beneden wat papperig. Ik ga morgen naar de nieuwe winkel van je ouders kijken, en vast wel een paar leuke plantjes kopen. Veel plezier met je nieuwe fiets, en hopelijk gauw minder regen. Ik hoop dat je gauw leuke mensen ontmoet in je klas.
Liefs Petra

oma

ondanks dat we elkaar pas gesproken hebben, toch weer een leuk verhaal. Ga zo door,wij vinden dat elke keer weer leuk,
dikke knuffel van ons

Ikzelf

Bedankt voor alle leuke reacties weer
@sonja dikke kus terug en ook een hele dikke kus en kmuffel voor sam

@yvonne haha nee en nu mag ik die natuurlijk ook allemaal niet vergeten hahaha maar dat doe ik ook niet hoor

@mama toch wel handig he staat het op internet voor als je de helft vergeet hahha grapje mis jullie xxx

@petra ja volgende maand is het een half jaar en heb alle verhalen gehoord over de wintersport hihih

@oma ja was leuk elkaar te hebben gezien dikke kus en ook voor opa xxxxxxx

Betty

Hoi Natasja, leuk verhaal weer hihi en haha, het is al weer een half jaar, dat je in amerika zit, geweldig meid
Het is toch een hele ervaring wat je op doet, jou verhalen vind ik geweldig om te lezen, het is net een boek, maar dan van een nichtje van ons.Nou je kleine mannetje kan lekker in zijn eigen bedje slapen, dan kom jij ook tot rust, nou natas tot je volgende verhaal.
Groetjes van andré en betty.

olof

Goed te lezen dat je het naar je zin hebt.
Hoop je snel weer in de straat te zien

Betty

Hoi Natas, wij hebben elkaar telefonisch gesproken, maar vind het toch leuk op jou laatste verhaal te reageren. Welkom thuis. Het is zeker een ervaring wat je gedaan hebt maar misschien over een tijdje wat dichter bij, ik hoop dat je nu een leuke baan vind voorlopig en dan zie je wel weer. Wij zien elkaar gauw en praten dan weer verder. liefs Betty.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!