natasjausa.reismee.nl

Hiep hiep hoera!!!

Jaja gillium is al weer 5 jaar geworden en wat word ie groot. Ben hier ondertussen al 4 maanden en moet zeggen hij is al zo veel veranderd(in positieve zin) en wat ben ik van dat kleine mannetje gaan houden. Dat word wat als ik weer naar huis ga. Maar gelukkig is dat nog niet zo ver en kan ik nog even van hem genieten hihi. Op 10 feb is gillium 5 jaar geworden. Het was een vrijdag dus helaas moesten ze ouders werken. Maar dat was niet zo erg want de arme jongen was doodziek op ze eigen verjaardag. Maar ik heb hem. Lekker veel kusjes gegeven en happy birthday voor hem gezongen ( achteraf niet zo goed idee van die kusjes want nu ben ik ziek haha). Maar na een zware dag gehad te hebben was het zondag toch wel feest. Yeah we gaan naar fairyland een soort efteling. Nou dat plan ging dus ook niet door want gillium was eindelijk weer beter maar nu voelde de rest zich niet lekker hahaha. Maar we wouden ook niet de hele dag thuis zitten dus zijn. We maar gaan lunchen. Na een heerlijke lunch nog even bij starbucks koffie gedronken. En gillium had een heerlijke bananen chocolade cake (met koffie erin) geen goed idee! De volgende 2 uur was gillium een kleine stuiterbal. Nadat we 600 x van de roltrap openneer waren gegaan mochten we eindelijk naar huis van gillium. Eenmaal thuis gekomen was het natuurlijk tijd voor ....... Cadootjes!!!! Gillium had ze in de ochtend al inme kamer gezien en kon niet wachten hij rende meteen naar me kamer toe en pakte ze cadootjes. En natuurlijk meteen uitpakken. De eerste was een puzzel die vond ie wel okay maar hij had alleen maar aandacht voor het grote cado. Toen hij die openmaakte had hij een big smile op zijn gezicht. Het was een spring luchtkussen. Hij moest natuurlijk meteen uitde doos en hij bleef hem maar naar me mond duwen. Oftewel of ik hem even op kon blasen hahaa. Nou daar heb ik natuurlijk even de pomp voor gebruikt. Na alle cados bleef gillium me maar kusjes en knuffels geven echt super lief want normaal op zondag ben ik niet zo intresant voor hem want dan is het papa en mama dag. Na een paar uurtjes gespeekd te hebben was het tijd voor de taart!! En het was niet zomaar een taart nee het was een echt nederlamdse appelkruimel taart. Ik wist niet zeker of ze hem lekker vonden maar dat bleek van wel want binnen 5 min was de hele taart op. Hahah en degene die het meeste had gegeten was de kleine man. Kortom hij heeft een super leuke dag gehad en om half 10 was in op ze luchtkussen met een big smile in slaap gevallen. Tot snel xxxx natasja

Reacties

Reacties

Je moeder

Leuk hoor dat gillium zijn kado's zo leuk vind.

David en Diana

Eindelijk weer een verhaal, leuk!! En ook de foto's zijn erg leuk. Gillium zag er erg blij uit.
xxx

Betty

Wat ziet dat jochie er blij uit, wat een leuk verhaal en leuke foto,s. Voor jou is dat toch ook leuk dat je voor uitgang ziet.Dus voor jou is zo,n luchtkussen ook wel wat.hahahaha.
Nou natas wij wachten weer op jou volgende verhaal leuk hoor.Liefs andr;e en betty.

oma oostenrijk

wat een fijne verjaardag was het. Gilium is wel erg verwend, en mach zicj gelukkig prijzen met z'n fijne aupair. Je doet het heel goed hoor. Nie3t te veel aan hem hechten......want anders kom je niet meer terug!!!
Noe lieverd een hele dikke knuffel van opa en oma

rob en annie

Zo eindelijk weer een verhaal heeft even geduurd maar de aanhouder wint het maar goed, leuk om te lezen dat hij het allemaal erg leuk vind en zijn kadootjes etc. een geweldige ervaring voor de kleine man toch nou geniet maar lekker en je doet het erg goed met hem maar net als wat oma al zei niet teveel hechten he want dan kom je niet meer tereu en weet je dan neem jij hem mee naar Nederland hahaha. groetjes en dikke knuffels van rov en annie

Oomk.verwoert tanteAnna

even eenkleinwoordje.wij vinden je gwedig wat je presteerd,Natsgazodoor. kusjeen knuffel vanomins bajjjjj

Oomk.verwoert tanteAnna

natas ik heb het bericht slecht getypt .
de fam Verwoert van de tuin.baybayyyyyyyy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!