natasjausa.reismee.nl

Hollywood !!!

Jaja het is gebeurd ik ben eindelijk naar L.A geweest!!!! Het was echt helemaal geweldig maar ik zal even bij het begin beginnen. Op zaterdag moest ik eerst even werken tot 10 uur dat was wel iets minder maarja daarvoor ben ik hier nu eenmaal. Toen werd ik om half 11 opgehaald door joyce. Uiteindelijk zijn. We pas om half 12 weggegaan omdat we nog ff wat hebben gedronken met mijn host famely. Daarna zijn we gaan rijden we hadden een mooie witte nissan en hij zat erg lekker haha. Er was ook echt helemaal niemand op de weg dus we konden lekker doorrijden. Toen we eenmaal op de highway 5 kwamen was het alleen nog maar 1 lamge snelweg rechtdoor pff dat werd op een gegeven moment wel een beetje saai hoor en op sommige plekjes zelfs wel een beetje eng hahaha sommige plaatsen leken net of ze zo uit een horror movie kwamen hihi. Ow ja er moest natuurlijk ook nog getankt worden, dus wij stoppen bij het tankstation en ja hoor daar hadden we een probleem we wisten niet welke benzine er in moest hahahaha echt weer iets voor ons om dat niet te weten maarja uiteindelijk is het allemaal goedgekomen. Na 7. Uur te hebben gereden kwamen we eindelijk aan in L.A onderweg trouwens nog een hele mooie zonsopgang gezien. Toen zijn we nog maar even snel een paar uurtjes gaan slapen zodat we niet al te moe waren de volgende ochtend. Het hotel wAs trouwens redelijk het was niet super luxe maar wel schoon en een goed bed. De volgende ochtend: De volgende ochtend besloten we eerst ergens te gaan ontbijten want dit hadden ze helaas niet in het hotel. Dus we gingen even buiten het hotel een plekje zoeken. Natuurlijk eerst even over de walk of fame gelopen want die was aan het eind van de straat van ons hotel. Al snel zag ik een aantal bekende namen maar ik kende ze lang niet allemaal. We hebben ook niet alle sterren gezien het zijn er namelijk iets van 2500 dus iets te veel om in 1 dag te zien. Uiteindelijk hebben we bij starbucks lekker koffie gedronken en een gezond maaltijd gegeten. Na ons ontbijt gingen we nog even over de walk of fame en werden we 100 keer aangesproken of we mischien een tour wouden doen door heel L.A. Eerst wpuden we het niet maar uiteindelijk hebben we het toch maar gedaan want we wouden toch wel alles zien. En ik ben uitei delijk heel blij dat we het hebben gedaan. We hebben zo veel gezien zoals : het hollywood sign, beverly hills, rodeo drive, alle huizen van de celebertys en nog allemaal plekken uit beroemden films. Na de tour zijn we nog naar het guinnis world record museum geweest hier was alleen niet zo veel aan. We zijn ook nog naar het wax museum geweest en die was wel heel erg leuk. Ow ja ik zal nog even iets "leuks" vertellen want mij natuurlijk weer overkwam. We liepen op the walk of fame terug naar het hotel en er staan dus allemaal van die imetators dus er stond ook een chuky en ik haat chuckie dus daar liep ik met een grote boog om heen en toen stond er aan de andere kant een spidermen die mij liet schrikken en toen lachte iedereen me uit. Haha echt weer iets voor mij. De volgende dag: De volgende dag waren er gelukkig wat meer winkeltjes open dus zijn we even souvenirs gaan kopen. Ik heb nu een nieuw ding en wil van elke plek waar ik ben geweest een trui en een sleutelhanger kopen en tot nu toe lukt dat aardig hahaa. Na alles gekocht te hebben zijn we nog even door de bergen naar het hollywood sign geweest om een goede foto te maken. Het was er alleen erg druk dus het is niet echt gelukt. Toen hebben we dus maar besloten om nog even naar santa monica te gaan en daar te lunchen. Het was echt super mooi om te zien en vooral omdat het erg mooi weer was. We hebben daar op de pier lekker gegeten en zijn toen weer terug gegaan naar huis. Helaas hebben we er op de terug weg 10 uur overgedaan door de vakantie drukte. Maar al met al heb ik een top kerst gehad. Ik hoop dat ik de fotos er snel bij kan zetten. Ik wil hierbij iedereen ook alvast even een gelukkig en gezond 2012 wensen en voor de mensen die ik niet meer spreek tot volgend jaar en doe voorzochtig met het vuurwerk maar steek ook maar een sterretje voor mijn af want hier is geen vuurwerk Xxxxxxxxxxx natasja

Reacties

Reacties

Je moeder

Leuk om het nu ook even te lezen had het meeste al op skype gehoord maar dan vergeet je toch altijd wel wat.
Gr.en spreek je in ieder geval morgen.(oudejaarsavond)

Ikzelf

Ja dat komt vooral door de leeftijd moeders hahahhaa en ik ga zeker ff skypen zit om 3 uur mijn. Tijd klaar dus dan kan ik. Om 12 uur met jullie skypen

Je moeder

Mooi verhaal je heb genoten lees ik. Morgen komen je neefjes ,dus zal het geen sterretje worden vrees ik skyp morgen nog xxxxx daddy

Je moeder

Nou de leeftijd speelt bij je vader ook mee het vorige verhaal Was van hem hoor.

Ikzelf

Hahahhaa nee dat geloof ik graag dat het niet alleen een sterretje word als me neven komen hahaha

Petra

Hi Natasja,
Fijn dat je zo genoten heb in LA, je hebt er een mooi verhaal over geschreven. Ik wens jou alvast het allerbeste voor 2012, maar ik spreek je vast wel via spype op Nl of US tijd. Oja m'n neefjes, ik neem oordopjes mee.
Liefs Petra

Ikzelf

Hahaha goed idee van de oordopjes petra jij ook een fijn oud en nieuw en ik spreek je inderdaad op skype bij papa en mama moeten jullie wel allemaal om 12 uur voor skype zitten he hahah

yvonne b

Hallo natas we hebben genoten van je enthousiaste reis verhaal. Wat geweldig dat je dit allemaal mag beleven wij kunnen er jaloers op worden. Wij wensen je een hele fijne jaarwisseling toe en dat we het aankomende jaar nog maar vele mooie verhalen mogen lezen. Liefs jos en yvonne.

Annemiek en Ahmed

Hoi Natasja

Leuk om jouw verhalen te lezen. Spannend, je beleeft een heleboel. Super.
Vanavond oud & nieuw vieren in de Provence, we hopen dat je vader niet al teveel kabaalbommen heeft gehaald. Maar ach, ook dat is gezellig. We zullen om 24.00 uur op je proosten.
Groetjes Ahmed en Annemiek

Ikzelf

Hahaha mijn vader kennende zal die die wel hebben gehaald en anders zijn me neven er altijd nog hahahaha dus ik denk dat de provence KNALLEND het nieuwe jaar in gaat haha

tante Sina.

Lieve Natasja,Eenheel gelukkig en gezond 2012 gewenst en ook veel succes met je vriendje Gillium.
Wat leuk dat je ook nog in Santa Monica geweest bent.In zo'n korte tijd toch heel veel gezien hoor.Het lijkt echt leuk dat je zulke gezellige kontakten hebt met de andere au pairs.Houden zo.Liefs en groeten.

oma oostenrijk

Wat maak jij toch een hoop mee .ik zou er jaloers op worden,even naar holywood, wie kan dat nou, ja onze kleindochter.Het was een heel leuk reisverhaal, geniet maar van alles wat op je pad komt.ook wij wensen jou een goed en gezond 2012, fijn je nog even gesproken te hebben.
dikke knuffel van opa en oma

rob en annie

He Natasja
Helamaal tegek zeg wat je allemaal gedaan hebt, ik heb je verhaal wel 3 keer gelezen ik vind het helemaal top wat in zo een korte tijd al hebt gezien en mee hebt mogen maken, wij zijn reuze blij voor je en nog ff ik PRINT al je verhalen uit en als je dan terug komt heb je voor je zelf een heel leuk boek om op terug te kijken, ik hoop dat je dat leuk vind, en sorry voor mijn late reactie maar beter laat dan helemal niet toch hahaha gr. Rob en Annie

Betty

Hoi natasja,sorry voor mijn late reactie, maar geweldig wat jij allemaal mee maakt en hebt gedaan. Maar ik wil je een geweldig 2012 wensen, met alle goeds wat je jij beleefd. ik vind het steeds leuk om jou verhalen te lezen, zoals je schrijft is het net of je praat (geweldig),jij kan zo gezellig schrijven.
Nou natas we lezen weer, tot het volgende verhaal, groetjes van andré en betty

Yvonne

Wat een geweldig leuk verhaal weer van je
Je maakt wel een heleboel mee daar in de USA
Leuk hoor je foto's van de beroemde filmsterre
We zien dat je echt hebt genoten van deze bijzondere kerst zal niet snel meer gebeuren op deze manier.
Dikke kus Petrr enYvonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!