natasjausa.reismee.nl

Mijn Eerste amerikaanse kerstdiner

Hallo allemaal daar ben ik weer zoals gewoonlijk duurde het weer even hahaha. Er is weer genoeg gebeurd in deze weken maar we hadden toch wel 1 grote doorbraak gillium heeft zijn eerste woordje gezecht!!!! Yeah!!!! Wat waren we trots zeg. Het was alleen wel jammer dat ze ouders er niet bij waren en dat ik net de film camera had weggelegd. Zijn eerste woordje was hello we waren al de hele ochtend bezig met oefennen en telkens maakte hij wel de bewegeging met zijn mond maar het geluid kwam er nog niet uit. Totdat ik in de avond met hem op de bank zat en hij het wel ineens zei. Natuurlijk toen zijn papa en mama thuis kwamen deed hij het niet meer hahaha. Ik heb deze week ook me eerste echte amerikaanse kerst diner gehad. Was echt super gezellig.nik werd zondag eerst opgehaald door de 2 andere au pairs waar ik ook mee naar san fransico ben geweest. Hierna zijn we doorhereden naar sharon onze lcc ( dit is de contactpersoon voor ons) toen we daar binnen kwamen zag het er al heel gezellig uit over kerstversiering en een kerstboom en aan de openhaard hingen van die grote kerstsokken. We kwamen daar aan en daar was nog een andere au pair uit san fransico die ik nog niet had gezoen. Ook zij was erg aardig. Nadat we een puzzel hadden ge aakt (een kersttraditie uit sharon haar familie) kwam het eten en het rook en smaakte echt super lekker. We hadden sweet patetoe and mac and chees (erug lekker!!) en ook nog wat biefstuk in een lekker sausje en allemaal lekkere salades. Als toetje hadden we een heerlijke citroencake hmmmm. Na het diner hadden we natuurlijk veel te veel gegeten en hadden we allemaal buikpijn of te wel het echte amerikaanse kerstdiner was helemaal geslaagd. We kregen ook nog een klein kerst cadootje van sharon. We moeste allemaal een nummertje trekken en dan kregen we een willekeurig cadootje (erg leuk idee trouwens) ik kreeg een klein kerstbelletje en dat vond ik wel grappig aangezien deze ook altijd bij oma oostenrijk op de tafel staat met kerst. Nadat we allemaal een cado hadden gekregen kondigde sharon aan dat ze ging stoppen als lcc echt heel erg jammer. Maar als afsluiting gaan we 15 januari naar alcatrez de grote gevangenis bij san fransico. Nou dat was het wel weer zo een beetje ik krijg weer een druk week voor de boeg want gillium heeft vakantie vanaf maandag dus hij is de hele dag thuis het zal dus wel weer even duren voor me volgende verhaaltje er is maar dan maak ik het wel weer goed met een langverhaal hahaha. Ik hoop dat ik voor kerst nog een verhaaltje kan maken en zo niet: vrolijk kerstfeest allemaal en L.A here i come Xxxxx

Reacties

Reacties

David en Diana

Hoi Natasja, wat goed dat Gillium z'n eerste woordje heeft gezegd!!! Wat zullen zijn papa en mama blij met jou zijn. En leuk dat je zo'n gezellige avond hebt gehad met de andere au pairs, top!!! Dus volgende week moet je hele dagen op Gillium passen? Dat is wel pittig, dan mag je wel wat uurtjes vrij krijgen daarna, toch? En jammer dat jullie contactpersoon ermee gaat stoppen maar wel te gek dat jullie naar Alcatraz gaan, dat is zo indrukwekkend!
Leuk weer een verhaaltje van je te lezen! Dikke kus van ons xxxxx

Ikzelf

Nee ik hoef gelukkig geen hele dagen te werken dus dat scheelt haha en heb super veel zin in alcatrez

David en Diana

O gelukkig, dus je hebt nog wel wat vrije tijd volgende week. Kan me voorstellen dat je er zin in hebt om naar Alcatraz te gaan. Maar dat is in januari, eerst met kerst naar Los Angeles!!! Leuk hoor, dat maak je toch maar ff mee allemaal. Geniet er maar van, dat jaar is zo voorbij (voor ons niet hihi).

oma oostenrijk

wat ben jij toch een bofkont zeg. Jij maakt van alles mee, lekker kerstdienr gehad, en nu naar alcatraz. Dat is wel indrukwekkend he, Maar nu eerest naat La.
Wat zal jij trots zijn, dat Gillium zijn eerste woordje heeft gezegd.he? Wij hebben altijd gezegd, dat je een kanjer bent.Bedankt voor je kerstkaart Geniet maar van alles wat op je weg komt.
een dikke knuffel van opa en oma

Rob en Annie

Nou zo te horen komt alles uit wat je ook al gezegd voor je wegging en wel jammer dat ze ermee stopt maar daar zul je wel weer een ander voor terug krijgen en wie weet wat die misschien nog met jullie samen gaat doen en beleven maar wel leuk dat jullie naar alcatras gaan is een hele ervaring en belevenis geniet er maar van.

Groetjes en jij ook hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar XXXXX van ons

Tante Sina.

Lieve Natasja,Wat geweldig dat je nu al een beetje succes hebt met je pupil.Hij vindt je vasr lief dat hij het zo goed doet.Ik wens je veel plezier in L.A.en laat Alcatraz maar even wachten stel je voor dat ze je daar houden dan mis je L.A.Lieve Natasja een heel gelukkig Kerstfeest en onthoud alles goed of maak aantekeningen als je geen schrijftijd hebtKus Tante Sina.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!