natasjausa.reismee.nl

Druk druk druk

Jaja daar is er eindelijk weer eentje een verhaaltje van het zonnige wel al wat frisse california. Ik heb het zo druk gehad dat ik helaas heel weinig tijd heb gehad om te reageren op facebook of om te skypen. En helaas zal dit ook voorlopig wel zo blijven. Maar wees niet bang zodra ik weer tijd heb zal ik jullie allemaal even bellen. En ik doe me best om op iedereen zijn verjaardag ook even te bellen. Nou ik zal even vertellen waar ik zoal druk mee ben haha: Ten eerste natuurlijk met het werken me dagen met gillium zijn erg druk maar ook erg leuk. Zo ziet een gemiddelde dag er ongeveer uit sochtend als ik wakker word ga ik de dag voorbereiden ik zorg er voor dat er wat eten klaar staat voor gillium en ik ga kijken wat ik van daag met hem moet gaan oefenen. (meestal geeft de lerares van school mee wat ze die week gaan oefenen.) deze week zijn ze bezig met het woord open en de letter o. Dus wat ik dan bijvoorbeeld doe is dat ik boekjes pak en deze klaar leg de ene leg ik gesloten neer en dan andere open. Als gillium dan thuis komt vam school worden er eerst heel veel kusjes gegeven en heel veel knuffels en daarna wil hij yoghurt eten. Dit is een standaard ding voor hem en dat moet dus ook in deze volgorden gebeuren. Als we klaar zijn gaat hij nog heel even spelen op dit moment probeer ik hem iets leerzaams te laten doen zoals met de boekjes, ik vraag dan aan gillium welk boekje ligt open en dan probeerd gillium deze te pakken. Het gaat nog niet helemaal goed maar we zijn dan ook pas net begonnen. Daarna gaat hij slapen voorlopig is dit nog het geval. We zijn namelijk bezig om hem van ze middag slaap af te halen en de ene dag gaat het beter dan de andere dag. Na zijn slaap of rust moment gaan we naar het park. Eerst deden we dit met de stroler maar nu gaan we lopend hand in hand naar het park dit was echt een hele grote stap voor mij en voor hem maar gelukkig gaat het super goed. In het park rend hij alle kanten op en moet ik er achter aan ( ik heb een gratis sportschool zijn naam is gillium) hij vind dit nog steeds een erg leuk spelletje haha. Daarna gaan we terug naar huis en wil gillium wat eten. Vervolgens gaan we nog even spelen en rond 5 uur gaat de tv aan en kijken we meestal dora. Daarna gaan we lekker eten en hier word veel vooruitgang geboekd want hij heeft vandaag voor het eerst met een "grote mensen" vork zijn hele diner opgegeten ik was zo trots op hem :d. Daarna heb ik hem in bad gedaan dit is ook een dagelijkse activiteit die hij erg leuk vind. Het leukste vind hij natuurlijk mij nat spetteren maarja daar is het ook een kind voor. Na het bad heeft hij heel veel energie en wil hij minstens en half uur rond springen en ik moet dan natuurlijk mee doen (hallo sportschool gillium) daarna krijg ik eindelijk wat rust en mag ik voor het laatste half uurtje van de avond op de bank tv kijken maar op de voorwaarden dat gillium na 15 min mij mag gebruiken als zijn persoonlijke klim wand hahaha. Dus zo ziet mijn dag werken er uit hahaha. Dan hebben we nog de vrije dagen die ik tegenwoordig ook nuttig besteed haha. Afgelopen zondag ben ik met debbie en catrian (2 meiden van agent aupair) naar san fransico geweest. Het was een super leuke dag. We zouden eigenlijk gaan voor het ice skating maar toen we daar aankwamen stond er een line van 2 uur en daar hadden we dus geen zin in hahah. Dus toen zijn we veder gegaan naar macy's een groot warenhuis wat bekend staat om zijn etalges rond kerst. De etalages waren erg mooi en sommige hadden ook echte hondjes en poesjes voor adoptie. (de fotos volgen nog) daarna zijn we naar pier 39 gegaan deze staat bekend om alle zeeleeuwen die op de pier liggen maar helaas het was al donker dus ik kon ze niet zien (helaas wel ruiken en horen hah) we hebben ook nog heerlijk gegeten op pier 39 ( ik zal maar niet zeggen wat ik heb gegeten hahah) daarna nog even wat souveniers gekocht (ik ben tenslote een echte toerist) en toen weer lekker terug naar foster city. Toen ik thuis kwam was gillium nieuwsgierig wat ik allemaal bij me had en gaf me heel veel kusjes en knuffels en ik zal eerlijk zijn ik had de kleine man echt gemist. Al met al was het een top weekend. Ow en vergeet ik het leukste bijna te vertellen. Ik heb via het agent au pair buro contact gekregen met een nederlandse au pair die hier 2 uur vandaan zit we hebben wat heen en weer gemailt en we hebben besloten dat we zaterdag 24 december tot 26 december naar L.A gaan met de auto yeah road trip!!!!!! Heb er echt zin in. Zo nu hebben jullie weer wat om voorlopig mee door te komen hHhaha ik hoop dat ik snel weer tijd heb omte facebooken skypen en te bloggen . Dikke kus natasja

Reacties

Reacties

Rob en Annie

Nou Natasja zo te horen en te lezen mis je ons niet hahaha maar dat is ook de bedoeling hoor als je maar aan iedereen even denk dat is beter,maar wel top dat je het helemaal naar je zin hebt en ook met Gillium dat, dat ook zo leuk gaat ik ben echt super trots op je en wat de sportschool betreft, nou dat komtook wel goed met die kleine jongen.

Veel succes en tot mails.
Liefs Rob en Annie XXX

Yvonne

wat een geweldig leuk verhaal weer Natas
en leuk dat het allemaal zo goed gaat me Gillium
ik geneit altijd weer van je verhalen vooral het woordje hahaha er achter aan,het is dan net alsof je naast me op de bank zit.
en super dat je met de kerst op stap gaat
en wat helemaal super is je vergeet niemand met zijn verjaardag,ja hoor daar was weer een kaart van Natasja
en iedere keer op de dag zelf hoe krijg je het voor elkaar
hier gaat alles goed en wachten je facebook,skype of verhaal weer af!!!!!
xxxxxxx Yvonne en natuurlijk ook Peter.

Michelle houthuysen

Hee mop!!
Dit is nu al een ervaring om nooit meer te vergeten!! Wauwwww in 1woord!! Zo te lezen heb je het heerlijk naar je zin!! Leuk dat weekendje met die meiden en dan ook nog na LA superrrrrr geniet ervan!!! Zo te lezen zal je beste kerst van ons alle hebben!!! Heerlijk!! Dikke kussss

Betty

Hoi natas, ik vind het iedere keer weer leuk om jou verhalen te lezen. Wat leuk dat je met die meiden bent weg geweest,en te gek met kerst naar LA. Ik vind het bijna normaal dat gillium jou mist als jij aan het winkelen ben, dat kind is al aan jou gewend zo te zien aan de foto,s nou meissie tot het volgende verhaal liefs andré en betty

tante Sina.

Lieve Natasja,Wat heerlijk dat Gillium je al mist dat is een goed teken.Als je er niet bent wie is er dan bij hem?Dat spel met de boekjes is goed bedacht om zo die termen aan te leren,open en dicht.Leer je hem dan ook die woorden?Wel telkens herhalen hoor en zeker die spelvorm is goed.Fijn dat je al een beetje succes hebt,liefs en groetjesIk vind het knap van je.

tante Sina.

Ik denk dat je mijn vorige mailtjes niet ontvangen hebt omdat ik vrees,dat ik het niet helemaal goed gedaan had .Of beter gezegd,HELEMAAL FOUT!iK HEB NIET OP OPSLAAN GEKLICKT.Zal niet meer gebeuren.Nog een vraag ,Is dat restaurant van die mensen dicht met Kerst dat jij zomaar weg kan?Je zult hem welniet meenemennaar L.A. Daaaaag.

Petra

Hi Nataja fijn te horen dat je nog zo naar je zin heb. Ook erg leuk dat je Gilium zo veel leert, en dat hij al erg aan je gehecht is. Ik hoop dat je heel veel plezier heb in LA met kerst. Nou lekker veel wandelen in het park, heb je straks een goed excuus om nieuwe kleren te kopen.
liefs Petra xxx

oma oostenrijk

wee4r een ;leuk verhaaltje( je moet echt schrijfster worden) en fijn dat alles naar wens gaat. Leuk jongetje om te zien,he.verwen hem maar niet al teveel, anders laat hij je niet meer los.Geweldig naar LA, mag ik soms mee ha,ha, maar kijk uit met zo"n end rijden .
een dikke knuffel van opa en oma

Joost S.

Heyy Tasja!
Wat kan je toch leuk vertellen. Als ik het lees dan zie ik het gewoon voor me. Moet je iets mee gaan doen. (Is een tip van mij)
Wat leuk dat je wat mensen hebt om leuke dingen mee te doen. Laten we eerlijk zijn, LA klinkt geweldig.
En dan met kerst nog wel. Naja nog veel plezier daar. Ik spreek je snel weer.

xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!