natasjausa.reismee.nl

Het heeft even geduurt

Sorry dat het even duurden maar hier is weer een verhaaltje. Ik heb het de afgelopen week zo druk gehad dat ik niet eens tijd heb gehad om een verhaaltje te schrijven haha. En helaas ook niet veel tijd gehad om te skypen of op facebook te reageren sorry. Maar hopelijk komt daar snel verNdering in. Ik moest de eerste week zo erg wennen aan de tijd en het werken dat ik elke avond meteen na het werk in slaap viel maar gelukkig ben ik daar nu helemaal aan gewend. Met gillium gaat het steeds beter. Hij luisterd nu goed naar me maar begrijpt nog niet alles. We zijn nu bijna elke dag naar het park geweest en dat vind hij super leuk. Ik neem alleen nog wel de kinderwagen mee want anders wilt hij niet mee terug haha. En om hem te tillen daar is hij nu echt te zwaar voor. Het praten gaat ook steeds beter. Hij probeerd woordjes na te zeggen en hij zegt nu ook al dada en mama dus dat is al een grote stap in de goede richting. In december gaan we beginnen met zindelijkheids training dus daar ben ik hem nu al op aan het voorbereiden. Hij heeft al een plasje gedaan op het toilet maar dat ging meer per ongeluk maar als nog was ik super trots op hem. In januari willen we gaan kijken of hij in zijn eigen bed kan gaan slapen denk alleen dat dit wel heel lastig gaat worden maar we zullen zien. We hebben ook een nieuwe fiets gekocht voor gillium en die vind hij helemAl geweldig hij vind het leuk om er op te zitten maar weet nog niet hoe hij moet fietsen dus dat gaan we ook oefennen. Veder zijn de woede aanvallen een stuk minder geworden daar ben ik wel heel blij mee hij wil nu heel veel knuffelen en kusjes geven. Veder heb ik nog meer leuk nieuws want volgende week is het thanksgiving dus dat gaan we vieren en dan gaan we waarschijnlijk een weekendje naar napa een groot wijn gebied waar hun ook vrienden hebben wonen. Mocht dit niet door gaan vanwege het weer dan heb ik alsnog een heel druk weekend want dan ga ik eerst met stacey en 2 andere au pairs die hier 10 min vandaan wonen naar san fransico want op union sqaure is er dan een ijsbaan en een groot feest en als ik dan terug kom ga ik de medewerkers van het restaurAnt ontmoeten die allemaal mij leeftijd zijn en daarna nog de 2 zoons van de wijn levranciers. Dus het word weer druk druk druk maar ik heb er zeker wel zin in Dikke kus aan iedereen

Reacties

Reacties

Je moeder

Dat klinkt weer allemaal geweldig leuk dat gillam al zoveel van je leert en helemaal leuk dat je daar zo veel mensen leert kennen.Straks mis je ons echt niet meer snik snik.
Xxxx

David en Diana

Jeetje Natas, wat leuk allemaal, je krijgt het hartstikke druk met al die nieuwe vrienden!! En wat goed dat je al zoveel vooruitgang hebt geboekt met Gillium. We hoeven niet te zeggen dat we super trots zijn op hoe je het doet, maar we zeggen het toch hihi.
Liefs xxx

Michelle houthuysen

Klinkt allemaal heerlijk mop!!! Zo te lezen heb je het al helema naar je zin!! En straks als je mensen leert kennen word het alleen nog maar leuker denk ik!!!! Xxxx

Ikzelf :p

@mama nee hoor ik mis jullie ook nog steeds haha

@ david en diana ja ben ook super blij dat het goed gaat en het kan nooit kwaad het nog een keer te zeggen hahaha grapje


@ michelle ja het is zeker leuk kan niet wachten ze te leren kennen

Je moeder

Oh gelukkig haha

Betty

Hoi Natas, wat geweldig dat gillium al zoveel naar jou luisterd, en dat jij het zo naar je zin hebt. Het is natuurlijk niet makkelijk maar zo te lezen gaat het jou goed af, wij weten dat jij het kan en veel geduld hebt.Nou ik wens je veel plezier met je nieuwe vrienden en geniet er van. liefs andré en betty

Yvonne

wat heerlijk Natas,dat het allemaal zo goed gaat met Gillium en dat in zo'n korte tijd
en wat leer je al een hoop mensen kennen,heerlijk voor je.
zie in iedergeval dat je je niet verveeld
het is hier al echt winter aan het worden,lekker koud
tijd voor de handschoenen en de dassen,maar daar heb jij lekker geen last van!!!
is het nog steeds zo'n lekker weer?
nou Natas een dikke knuffel!!!!
xxxYvonne

Daddy

Hoi je doet het goed daar .hoop ook dat je nog leuke aipairs ontmoet dan kan je je ook nog een beeyje onspannen.hoop dat je nog mooi weer daar heb .hier is de winter begonnen.xxxxxx

petra

Hi Natasja super dat je het naar je zin heb daar. Lekker kalkoen eten op thanksgiving. Ik hoop voor je dat het dan mooi weer is. Ik ben trots op je dat je Gillium al zoveel leert. Nou Natasja nog heel veel plezier met je nieuwe vrienden en tijdens je werk.
Liefs Petra xxx

oma oostenrijk

hi.Natsja, wij wisten wel dat het jou zou mlukken om gillium aan het praten te krijgen,als het jaar om is praat hij je oren van je kop.Fijn dat je het zo goed hebt daar,toch zal ik je op mijn verjaardag missen hoor.
liefs en een dikke knuffel oma en opa

yvonne b

Leuk om weer iets van je te horen, en helemaal dat het toppie gaat.
Natas we zijn trots op je dat je in korte tijd toch al redelijk wat stapjes gemaakt heb met Gillium.
Ga zo door zijn ouders zullen je eeuwig dankbaar zijn.
Geniet van de ontmoetingen met je vrienden en maak er een gezellige tijd van.
Liefs Jos en Yvonne.

Rob en Annie

Nou Nou eindelijk weer een heerlijk verhaaltje waar we in weg kunnen kwijnen maar wat moet er nu eigenlijk nog aan toe voegen iedereen zegt het al en natuurlijk willen wij het ook nog zeggen en dat doen we natuurlijk ook want we trots op je en wij wisten wel dat het je gaat lukken en we vinden het wel fijn dat je nu ook mensen ontmoet van je eigen leeftijd is toch weer anders en misschien kun je daar in de toekomst wel leuk mee stappen of wat gaan drinken je weet het nooit natuurlijk, nou natasja veel plezier in alles wat je doet en we wachten met smart weer op je volgende verhaal want laten we wel wezen het is natuurlijk al bijna kerst en dan zou new york er ook misschien wel aan kunnen komen.
Dikke Dikke knuffels van rob en mij natuurlijk XXXXXXXXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!