natasjausa.reismee.nl

Wat en week

Zo had echt een super drukke week amper tijd gehad om overal op te reageren en om een verhaal te plaatsen maar hier is er weer een hoor. De hele week was eigenlijk wel leuk had wel af en toe me momentjes dat ik thuis miste maarja dat hoort er nou eenmaal bij in de eerste weeken. Ik hoorde van verschillende mensen dat na 4 weken wil je niet meer weg haha. Ik heb ook al zo veel gedaan ben met gillium en drissia naar het park geweest was zo leuk we moesten alleen wel heel veel achter hem aan rennen hahah maarja dat is dan weer goed voor de lijn. Zondag is het hier familie dag en aangezien ik nu deel uit maak van hetGezin mag ik gelukkig ook mee hahaha. Zondag is de enige dag dat jean roger ook vrij is dus dan hangt gillium de hele dag om zijn nek echt heel lief. We zijn eerst naar san mateo geweest in een plaatsje waar ze vroeger hebben gewoond. Daar hebben we lekker gebruncht was echt super gezellig ik had een heerlijke salade met ( ja mam het is echt waar) geitenkaas en honing hahah ik leer hier zo veel dingen eten die ik eigenlijk niet lust hahaha. Daarna zijn we daar nog even over de markt gaan lopen en hebben we koffie gedronken bij starbucks. Daarna gingen we weer terug naar foster city want we gingen voor een nieuwe telefoon kijken voor mij. Het plan was eerst dat ik een telefoon zou kopen die ( niet schrikken) 500 dollar kosten. Dus daar moest ik wel evenover nadenken. Maar uiteindelijke is drissia zo lief geweest om haar upgrade voor een nieuwe telefoon aan mij te geven. Dat was echt zo super lief want het bespaarde me ongeveer 400 dollar hahah. Daarna zijn we weer naar starbucks gegaan om nog wat koffie te drinken haha. En savonds hebben we heerlijk gegete. Jean roger had een heerlijke steak meegenomen uit het restaurant en met de champange erbij smaakte die helemaal perfect. Toen wouden ze echt alles van mij en me familie weten dus hebik me mooie fotoboek die me lieve zus heeft gemaakt er bij gepakt. Er werd heel veel gelachen vooral om alle fotos waar we thema feestjes hadden hahaha. Ze waren weer super enthousiast en willen heel graag een keer naar nederland komen om de hele familie te ontmoeten. We hebben zondag ook besloten dat we met ze alle een keer naar napa gaan dat schijnt eenheel mooi wijn gebied te zijn en we gaan proberen om rond kerst naar new york te gaan dus hopen dat datgaat lukken. Dat was het wel weer zo een beetje Xxxx natasja

Reacties

Reacties

Je moeder

Nou dat klinkt weer erg leuk en gezellig.Niet al te veel wennen hoor dan wil je niet meer terug haha.Wat eten betreft heb je niet te klagen lees ik al.Lekker hoor dat je het zo naar je zin hebt.xxxx

Shirley

Hayy zuster nou ben ik nog jaloerser! New York ! Dat zou super vet zijn !!! Nou ik hoop het voor je! Enne die lucht daar doet echt rare dingen met je hè! Geitenkaas!!!!! Hahhaah nou hier mis je niks hoor ! Dus geniet er lekker an! En je kan me nu hier savonds wel op Skype bellen want op de iPad doet ie het wel gewoon goed in huis ! Xxxx

weny timo en keanno

Hey

Wat een leuke verhalen!!!! Nou zo te lezen heb je het erg naar je zin daar en zijn het leuke mensen waar je voor werkt. Hoe gaat het met de kleine man?? is moeilijk dat ie autistis is. En mis je ons al?? Hier gaat alles goed, het is nu echt herfstweer. bah!! Nou keanno heeft zn eerste lampion gemaakt op school een pompoen en hij heeft timo in zn vinger geprikt, die was met hem mee naar school om zn lampion te maken. Nou meis ik blijf je volgen.

xxxxxxxxx ons

Petra

Hi Natasja,
Je heb weer een leuk verslag geschreven, als je jaar om is is het een mooi boek geworden. Leuk je gesproken te hebben. Geniet van het "nieuwe"eten. Ik zal duimen voor je dat New York gaat lukken. Altijd beter als je met mensen gaat die de stad kennen. groetjes Petra xxx

Rob en Annie

Hé Natasja, zo eindelijk even op skype gespeoken en gezien, maar ik zie wel dat je her erg naar je zin hebt en dat je er goed uit ziet ondanks dat je net wakker was. Nu ik het nieuwe reisverslag heb gelezen heb ik ook zo iets van heeee New York dat is helemaal top zeg nou wij gunnen het je van harte en wij zullen net als ieder ander ook voor je duimen dat dit gaat lukken. nou meis succes met alles wat je doet en maak maar mooie reisverslagen want daar genieten we ook allemaal van toi toi toi en een dikke knuffel van ons XXXXXXXXXXXX

oma oostenrijk

Wat een leuke verhalen schrijf jij, maar daT WISTEN WE AL!!We genieten elke keer weer van al jouw verhalen, en zijn blij dat alles goed gaat,blijft je kamer zo netjes ??????.Gaat het al wat beter met gillium?
Leivered het aller beste en een hel dikke knuffel van oma en opa ( wij branden elke avond jouw lichtje)

Betty

Hoi natasja, geweldig jou reis verhalen, en gaaf als jullie naar New York kunnen met de kerst.Wij vinden het fijn dat je het zo naar je zin hebt, Je hebt een leuke kamer wat ik er van gezien heb, alleen de keuken kon ik niet zien maar dat komt ook wel.Nou natas tot de volgende reisverhalen leuk hoor liefs André en betty

Yvonne

whhhaaaw,met de kerst naar newyork
dat zou toch wel heel super zijn!!!
hoop dat het gaat lukken,want je wilde ook heel graag naar newYork,en dan met de kerst
ben jaloers op je hoor!!!!!
je hebt weer een leuk verslag geschreven.
xxxxxYvonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!