natasjausa.reismee.nl

Zwaar maar super leuk

Ten eerste wil ik even zeggen dat ik alle reacties super leuk vind van iedereen helaas heb ik nu nog niet echt de tijd gevonden om overal op te reageeren maar ik ben zondag vrij dus dan ga ik me best doen. Gisteren was me eerste volle dag alleen met gillium. Het was echt super leuk hij heeft zo goed geluisterd.toen hij uit school kwam was hij super moe. Dus we hebben even snel wat gegeten en toen is hij lekker naar bed gegaan. Hij heeft wel een uur geslapen terwijl hij normaal maar een half uurtje slaapt dus dat was wel heel fijn. Toen hij wakker werd wou hij chocolade want dat krijgt hij altijd als hij wakker word. Dus die heb ik gegeven en echt super sgattig want het laatste stukje chocolade breekt hij in super veel kleine stukjes zodat hij er lekker lang mee kan doen. Daarna zijn we even naar buiten geweest want ze hebben hier een grote tuin. We hebben lekker met de bal gespeeld tot een uur of 6 en daarna zijn we naar binnen gegaan en hebben we gekleurd en boekjes gelezen. Toen zijn we lekker gaan eten. We hadden brocoli met rijst en kip hmm. En normaal lust gillium geen brocoli maar hij heeft het allemaal opgegeten. Toen rond een uur of 9 vroeg hij of de tv aan mocht. Dat is ook heel raar voor hem wantnormaal wil hij al om 6 uur tv kijken. Dus vanaf 9 uur hebben we tv gekeken en daarna is hij gaan slapen. Dus zo ziet me dag er een beetje uit ik ga me best doen om morgen even wat fotos erbij te zetten maar we gaan morgenook een dagje weg met het gezin dus even kijken of het lukt. Xxx natasja

Reacties

Reacties

Je moeder

Nou dat klinkt allemaal gezellig zo te lezen kunnen jullie wel met elkaar opschieten.Fijne dag morgen en ik ben benieuwd wat jullie gaan doen hoor het morgen allemaal wel.xxxx

petra

Hi Natasja,
Klinkt allemaal goed, ik ben ook benieuwd wat jullie gaan doen. Hoe ben jij gehuisvest, heb je een mooie kamer?. Leuk dat ze een grote tuin hebben, lekker in november in de zon. Hier is het ook mooi weer, vandaag was het 16 graden en zonnig. Het lijkt wel voorjaar. Ik wens je veel plezier morgen. groetjes Petra

Yvonne

lieve Natas,
wat fijn dat het allemaal zo klikt met Gillium en heerlijk dat je het zo naar je zin hebt. ben benieuwd naar je verhaal over het uitstapje met het gezin!!
leuk om zo je verhalen te lezen,en dat we je zo op afatand kunnen volgen. xxxYvonne

oma oostenrijk

Wat fijn dat het allemaal naar je zin is. Gillium moet natuurlijk aan jou wennen, en jij aan hem, maar dat is jou wel toevertrouwd.Wij wensen je veel plezier, met het uitje met de familie, maar dat gaat vast wel lukken met zulk mooi weer,he.Ik hoop- je gauw weer te spreken. Heb je een leuke kamer?
een dikke knuffel van opa en oma

annie

Nou het is echt helemaal top he daar, nou ik ben heel blij voor je dat het allemaal heel goed gaat en dat ze je ook allemaal goed opnemen top hoor en wat je kamer betreft, dat is ook niet verkeers ik vond het er echt heel mooi uit zien geweldig als je van de week eventijd hebt ga ik je bellen of anders om dat jij belt wanneer je tijd hebt.
Groetjes van Robbie en Mij dikke dikke kusXXXXXXXXXXXXXXX

opa.stolp

heel.leuk.verhaal als ik het zo lees gaat het wel goed met jou doe je best dan gaat het altijd goed natashier is oma we zijn heel blij dat alles lekker gaat liefs opa en oma stolp kusjes xxxxxxxxxxx

Betty

Hoi Natas,wat leuk om jou zo te volgen, ik vind het fantastisch hoe je het doet met Gillium.De familie mag blij wezen met z,n au-pair als jij, maar dat zullen ze zeker zijn. Nou meissie ik volg je hoor,en wacht op het volgende verhaal.tot gauw weer liefs André en Betty

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!