natasjausa.reismee.nl

Laat het avontuur maar beginnen

Zo ik ben er nu dan echt in foster city!!! Yeah ben zo blij dat ik er eindelijk ben na al die maanden wacht. Ik heb eerst nog wel even lekker geshopt in san fransico en het is erg verleidelijk om veel geld uit te geven maar dat heb ik gelukkig niet gedaan. Het weer was ook erg goed het was zo een 25 graden dus dat was lekker. Ik moest om 3 uur weer terug zijn in het hotel want dan zou ik opgehaald worden door drissia. Maar om 4 uur was er nog niemand en toen kreeg ik een telefoontje dat ze nu pAs wegging van huis dus het werd wat later. Maar vond het niet zo erg want ik zat ondertussen lekker bij starbucks koffie te drinken. Toen werd ik om kwart voor 5 opgehaald. Meteen heel vriendelijk begroet en er werd gevraagd hoe me vlucht was en hoe ii me voelde of ik goed gegeten had. Toen reden we naar foster city onderweg zag ik zo veel dingen zoals bekende winkels grote supermarkte en pretparken echt heel leuk. Eenmaal in foster city aangekomen zijn we even langs het restaurant gegaan van hun en het zag er erg leuk uit. We konden helaas niet naar binnen want gillium was erg moe dus ik heb alleen even gedag gezecht tegen san roger de vader van gillium. Het restaurants is frans/marokaans dus wie weet mag ik een keer wat recepten van ze gebruiken. Toen we thuis kwamen hebben we nog in de tuin gezeten terwijl gilium aan het spelen was. Hij wou heel veel dingen maar omdat hij nog niet kan praten kon hij het niet helemaal duidelijk maken dus begon hij te schreeuwen en tr slaan. Het gaat heel zwaar worden maar als ik hem eenmaal beter leer kennen gaat het ook heel leuk worden dus ik kijk er echt naar uit. Na het eten was ik zo moe dat ik meteen naar bed ben gegaan. Ik heb heerlijk geslapen tot 8 uur want toen werd gilium weer wakker. We hebben hem aangekleed en ontbeten. Daarna is gillium naar school gegaan. Drissia is toen nog even gaan slapen en ik heb me koffer uitgepakt. Daarna zijn we weer even naar het restaurant gegaan en heb ik me eerste nieuwe vriend gemaakt hahaha hij heet mathew en is de franse ober van het restaurant hij is heel aardig en heb een tojdje met hem zitten kletsen. Dus ik voel me steeds meer thuis. Dat was het weer voor nu zal jullie snel meer laten weten. Xxxxx natasja

Reacties

Reacties

David en Diana

Hoi Natasja, we waren al reuze benieuwd hoe de kennismaking zou zijn. Je klinkt positief ook al wordt het met Gillium nog wel een klus, maar je hebt veel geduld met kinderen dus dat komt zeker goed. En je maakt al vrienden, komt ook helemaal goed!!!
Dikke kus van ons xxx

Shirley

Vrienden of gelijk op de versiertoer .......Foei foei Hou je je beetje in je bent er nog geen week! Hahhahah nou gelukkig zijn die mensen leuk! en met t jongetje dat kon allemaal goed over een jaar heb jij zo je best gedaan dat hij veel meer kan praten! want dat kan jij! nou zit nu al te wachten op je volgende verhaal want helaas deed Skype het niet! Veel plezier nog vandaag ik en danny gaan lekker slapen dikke kuss van ons

Wilma, Peter, bo en joni

Wat een indrukken al allemaal, geweldig toch? Weet zeker dat het allemaal goed gaat en dat je ook gauw een band zal krijgen met gillium! We blijven je volgen hoor! Heel veel succes en plezier van ons allemaal dikke kussen

annie

Nou wat geweldig en inderdaad meteen op de versiertoer maar dat doe je goed maak er maar wat leuks van en misschien je weet nooit. nou slaap lekker en we spreken elkaar gauw weer dikke kus van ons XXXXXXXXXXXX en volgens mij als je dit jaar klaar hebt kunnen je een heel dik boek schrijven over al je ervaringen.

rietje

hallo natasja eindelijk een bericht van opa en oma stolp hoe gaat het met je ik lees aan alle verhalen dat het goed gaat met je en dat je goed bent opgenomen door het gezin ik ga je van de week nog een mail sturen want dan heb ik wat meer ervaring met typen heel veel liefs en dikke kussen van opa en oma stolp.XXXXXXXXXXXX

Betty

Hallo natasja, wat geweldig ik lees elke keer jou verhalen, ik denk dat gillium wel moet wennen aan een andere situatie in huis, voor z,n joggie is het ook moeilijk, maar jij krijgt het voor elkaar dat weet ik zeker en misschien komt er een nieuwe lover je weet nooit. nou meissie doe je best je kunt het. Liefs andré en betty

Sandy

Hey Natasja, wat leuk dat het je gelukt is, en uit deze verhalen die ik lees ga je een super tijd te gemoed,Super hoor,geniet ervan en veel geluk gewenst.
p.s je zuster zit nu hier want we hebben haar haar geknipt, wat is dat mens lastig,nee hoor geintje.

dikke knuf Sandy(zus van danny voor het geval je het niet weet;-)

Tante Sina.

Lieve Natasja,Wat heerlijk dat je bij zulk prachtig weer aankwam dat is vast een prima start,en een goed voorteken!Gillium moet natuurlijk ook wennen aan de nieuwe situatie net als jij,maar dat komt vanzelf .Je weet natuurlijk al dat al kan hij het niet zeggen hij vast heel veel weet .Leuk om die klus op te knappen ,veel succes.

Jos en Yvonne

Beste Natas fijn om te horen dat alles goed gaat.
Ook al zijn wij geen schrijvers hier een berichtje van ons.
Geniet van het avontuur en houd ons op de hoogte.

Liefs Jos en Yvonne.

oma stolp

hallo natasja ik ben zo blij dat het goed gaat je zo veel stedenbezoekt geniet er maar van dan heb je ons heel wat te vertellen natas ga lekker zo door heel veel liefs opa en oma stolp ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!