natasjausa.reismee.nl

Wauw!!

Zo het is hier echt GE WEL DIG! om het zo maar even te omschrijven haha. Gisteren was me eerste volle dag hier en het was echt super. Het emige jammeren is dat ik behoorlijk last heb van me jet lag gisteren werd ik om 3 uur snachts wakker en vandaag om 4 uur snachts hahaha dus gaat al een uurtje veder. Hopen dat dat snel over is. Gisteren moest ik om 9 uur benden zijn want daar werd ik opgehaald om naar school gebracht tebworden. Spannend hoor. Om precies 9 uur werd ik opgehaald door stacy zei is een soort van baas bij the agent au pair. Echt super vriendelijk en meteen 2 zoenen haha wel ff wennen hoor. Maar er word ook meteen aan me gevraagd hoe me vlucht was en of ik last had van me jet lag. Na een klein gesprekje rijden we naar de school toe. Onderweg vraag ik of er nog meer meiden zijn die vandaag naar school gaan maar helaas die zijn er niet. Maar het schijnt dat er wel zo een 15 au pairs in mijn buurt zijn waar ik heen ga en er is een maandelijkse bijeenkomst dus dat komt vast helemaal goed. Eenmaal op " school" aangekomen ( is gewoon een groot appartement waar ze 1 klein kamertje hebben hahah) krijg ik eerst een dvd over cpr te zien. Ondertussen word me om de 5 min gevraagd of ik genoeg gegeten heb en of ik nog wat wil er word dus goed voor me gezorgd hahah. Na de cpr dvd heb ik nog een klein gesprekje met stacy en die gaat vervolgens weg en dan komt shanon ook al zo vriendelijk en belangstellend. Van haar zal ik child devolepment krijgen. Na een paar dvds gekeken te hebben en wat dingen besproken over dat je een kind niet in de magnetron mag doen of mag slaan ( ja echt waar dat staat er allemaal in) word shanon gebelt door stacy die vraagt of ik het leuk vind om vanavond met haar mee te gaan om samen met haar en haar zoon haloween te gaan vieren. Nou dat wil ik wel hahaah. Dus na nog wat dingetjes besproken te hebben met shannon gaan we terug naar het hotel om 5 uur. Al die heuvels hier op en af pff heb me eerst work out gehad hHha. Om kwart over 6 word ik opgehaald door stacy met haar zoon en man. Ze hebben zelfs een costuum voor me en binnen 5 min ben ik omgetoverd in een vampier hahaha. Toen zijn we eerst een stuk gaan rijden en kwamen we uiteindelijk op plaats van bestemming aan waar al heel veel kinderen lopen. Ik dacht het is net zo iets als sinte maarten maar dat is het niet echt alle kindjes zijn verkleed en zelfs sommige ouders ook. En alle huizen zijn versierd sommige straten afgezet voor straat feesten echt super vet. Nou dat was het weer voor vandaag tot snel Xxxx

Reacties

Reacties

Irma

Hoi
Wat klinkt het allemaal goed zeg leuk hoor dat ze je zo meteen mee nemen dan leer je meteen wat mensen kennen
Zo zie je maar hoe snel het kan gaan zo ben je hier en zo zit je midden in het leven daar
Geniet lekker

annie

He Natasja nou je zit helemaal in je nopjes daar straks ga je het hier helemaal niet meer missen????? maar goed ga maar lekker genieten en we spreken elkaar gauw en anders via de mail of facebook echt geweldig die dingen dus echt missen zul je ons dan ook niet niet. nou dikke knuffels van rob en mij natuurlijk XXXXXXXXXXXXXXX

Michelle houthuysen

Wat leuk mop!!!! Gelukkig trekken die mensen je mee!! Krijg je fijn gevoel van!!! Klinkt echt super!!!! Xxxx

oma oostrenrijk

nou natas, je wordt wel als eenvip. ontvangen he. geniet maar lekker van alles wat op je afkomt.

veel leifs op en oma

David en Diana

Jeetje Natas, wat ontzettend leuk allemaal !!!! En wat zijn we blij dat de mensen zo aardig zijn. In ieder geval die mensen die je nu als eerste hebt ontmoet, daarna zie je wel weer hihi.
Nou, we hebben elkaar gemist op Skype, maar dat komt later vast wel goed. Veel plezier vandaag, nog even wat zien van San Francisco en daarna naar "je gezin".
Liefs xxxx

Je moeder

Klinkt allemaal heel leuk straks mis je ons niet eens haha.
Kunnen we om 17.00 uur voor jou dan 9 uur skypen?
Xxx

Shirley

Super vet zus! Ben jaloers ben Skype aan t downloaden op m'n iPhone ben je zo op Skype???? Wil ik alles Ff horen xxxx

Rowan

Wauw wat super leuk allemaal Natas!! Wat een ervaring! Hoop dat je er van geniet en misschien kunnen we een keertje skypen! xxx

Yvonne

nou Natas, dat klinkt allemaal heel gezellig
leuk voor je dat je en echt halloween hebt meegemaakt!
en wat een heerlijke 1e schooldag
hoop dat het vanmiidag leuk gaat worden in je gezin!
spannend,maar je eerste dagen zijn leuk verlopen.
xxx Yvonne en natuurlijk ook Peter en Keanno die nu bij opa en oma is.

Petra Oostenrijk

Hi Natasja,

Wat ben je toch knap. Leuk dat ze je mee hebben genomen. Ik hoop dat je vandaag een leude dag zult krijgen bij je gezin.

groetjes Petra en van Linda die nu hier is.

bianca en raymon

HA die Natas,

We vroegen ons al af of je was vertrokken. Bedacht vandaag dat ik je maar eens ging googlen en lees nu dus dat je al weg bent. Fijn dat de eerste indruk al meteen zo goed is en dat je al geentertaind wordt (Haloween!!!).
Sukses morgen? met de ontmoeting met je nieuwe gezin.
Groetjes Raymon en Bianca

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!