natasjausa.reismee.nl

Amerika here i am

Jaja het is nu echt waar ik ben in sanfranisco. De vlucht viel wel een beetje tegen maarja 16 uur vliegen is ook niet niks. Gelukkig had ik 3 stoelen helemaal voor mezelf en er waren genoeg films op de tv haha dus ik heb me wel vermaakt. Ook het eten in het vliegtuig was erg lekker. Na 11 uur vliegen moest ik over stappen in housten ging gelukkig allemaal goed. Daar zat ik helaas iets minder lekker en er zaten 2 mensen naast me maarja het was nog maar3 uur vliegen. Om 5 uur amerikaanse tijd(2 uur nederlanse tijd) kwam ik aan op san fransico. Koffers pakken ging allemaal erg snel. En wat was het lekker warm ongeveer25 graden. Toen snel een taxi gepakt en ingechekt in het hotel. Het hotel is nu super luxe maar het kan er mee door. Toen ff lekker de stad in gegaan waar trouwens erg veel bedelaars zijn en als je niks geeft word je gierig genoemd hahah. en heb ook nog ff wat gegeten maar was erg moe dus ging al snel weer terug naar het hotel waar ik al veel te vroeg in slaap viel met gevolg dat ik dus al om 4 uur snachts klaar wakker was hahah maarja toch nog maar even proberen te slapen want om 9 uur word ik opgehaald om naar school te gaan ben wel benieuwd hoor. Nou laat snel weer wat van me horen en voor de mensen met skype ik ben dinsdag tussen 6 en 11 uur savond online nederlandse tijd Xxxx

Reacties

Reacties

mama

wat een luxe op die kamer haha.

Michelle houthuysen

Nou mop dat is al een hele ervaring... Hotel hoeft ook niet super de luxe te zijn als maar schoon is toch?! Nou ben blij dat je een "goeie" reis heb gehad!! Xxx

David en Diana

Noem dat hotel maar niet superdeluxe, een inloopkast, bubbelbad en zo hihi. Wat leuk om je zo te volgen Natas!!! Succes op school vandaag.
Dikke kus xxx

sonja

Blij dat alles goed is gegaan ,vond het wel spannend hoor .Geniet er van denk maar zo dit kan niemand je meer afpakken ik blijf je volgen .dikke knuf ook van sam

Yvonne

nou natas,je eerste ervaring zit erop!!!!
hoop dat alles op school goed verloopt,hoop je morgen op skype te zien.xxxxYvonne

Petra

Hi Natasja,

Happy Haloween, je zult vandaag wel struikelen over de pompoenen, of valt dat wel mee daar. Ik heb je vlucht gevolgd op de pc, en ben blij dat alles goed is gegaan. Succes op school vandaag. Oh ja verdwaal niet in je walk in closet. groetjes
Petra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!