natasjausa.reismee.nl

Eindelijk klaar

Jaja het is dan eindelijk zover vandaag was voorlopig me laatste dag in nederland. Vrijdag ben ik nog even lekker uit eten geweest met papa mama shirley danny en david en diana eerst even lekker wezen bowlen met ze alle ( we hebben het er veder niet over wie er heeft gewonnen wie er gevallen is en wie er heeft verloren hahah) maar het was erg gezellig. Daarna hebben we gegourmet was ook erg lekker. Toen we thuis kwamen ben ik meteen naar bed gegaan maar van slapen is niet veel gekomen. Was ook alweer om 7 uur wakker. Vandaag was dus me laatste dag in nederland en die heb ik gezellig ouderwets met het gezin in utrecht doorgebracht. Kon natuurlijk niks meer kopen want er past niks meer in me koffer hAhah. Maar toch nog even een hollands cado gekocht voor me gastgezin en het kindje. Toen snel naar huis en even de laatste dingen in me koffer gedaan. Samen met mama op de koffer gezeten want het paste natuurlijk niet hahaha. En hoe kan het ook anders natuurlijk de koffer te zwaar wel 3 kilo hopen dat ze het door de vingers zien hahah. Zometeen gaan we nog ff lekker pannekoeken eten hmmm en daarna vroeg naar bed ( kan toch niet slapen) want morgen is het dan zover dan ga ik naar amerika. Nog even informatie voor de mensen die naar schiphol komen: ik vertrek vanaf hal 3 vluchtnummer co0059 En voor de rest tot volgend jaar en hoop dat jullie me blog vaak bezoeken Xxx natasja

Reacties

Reacties

Petra

Hi Natasja,

Eindelijk gaat je droom over een paar uurtjes in vervulling. Het gezin boft met jou als au-pair. Ik zal je missen, maar leve de digitale wereld. We zullen het een jaar met je moeten doen via mail en skipe. Ik hoop,wens en bid dat je een geweldige ervaring zult opdoen. Liefs Petra

Yvonne

lieve Natas,
kreeg vanmorgen van mama het bericht dat je goed bent aangekomen!!!
heerlijk dit is allemaal goed verlopen,hoop als je dit leest dat je lekker bent uitgerust(je zal wel heel moe zijn van de lange reis)
ik ben SUPER TROTS om me nichtje dit doe je toch maar ff
succes met je 1e schooldag vandaag
en succes in je gezin!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxYvonne

oma oostenrjk

lieve Natasja, van mama gehoord dat je goed bent aangekomen.Wij kunnen nu weer rustig slapen,want z"n reis in je eentje is niet niks, en oma's zijn altijd bang dat het niet goed gaat.maar je bent een kei, enwe zijn trots op je.Gisteren hebben wij jou lichtje gebrand, dus was je bij ons. Lieverd, hou je taai en alle goeds , met een dikke knuffel van opa en oma

annie

Hé Natasja het is net wat patra al zei welkom in de digitale wereld he maar we kunnen elkaar in iedergeval bellen en watts uppe wat leuk dat ik dat bericht van je kreeg ik had echt zo van heeeeeeee kan dit ook helemaal daarvandaan echt top.
maar wij zijn blij dat je gezond en wel bent aangekomen rob heeft onderhand de hele vlucht gevolgd elke keer ging hij naar boven en dan weer naar beneden en zei nu vliegt natas daar en daar ik zei dan oke maar wat kun je veel doen he als je zo een lange dag voor de boeg hebt. Maar natas ook al ben je ver weg ik zal blijven facebooke en watts uppe hahaha dan kun je ons lekker op de hoogte houden van alle dingen die je mee gaat maken en je weet wij zijn echt bere trots op je heel veel plezier en succes met je experiment.

irma

hoihoi wat leven de mensen allemaal lief met je mee he
ik horden het savons al van je moeder dat je er was en dat ze je tussen door al had gesproken lekker hoor voor jou is het heel wat maar voor je ouders ook hoor
ga lekker je dingen doen daar en er van genieten
xx irma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!