natasjausa.reismee.nl

Eindelijk

Yes het is eindelijk zo ver ik ga weg!!!!! Ik vetrek op zondag 30 oktober om kwart voor negen echt super spannend. Ik zal maar weer even bij het begin beginnen. Er werd mij gezecht dat zodra ik me visum binnen had gehad het super snel zou gaan. Maarja dat heb ik vaker gehoord en inderdaad net als de vorige keer duurden het weer lekker lang. Toen ik na 2 weken nog niks had gehoord was ik het weer eens zat en ben ik gewoon weer zelf gaan bellen. Ik besloot om naar het gezin zelf te bellen dus ik vol spanning wachten tot ik kon bellen vanwegen het tijdsverschil. Ik maandag om 6 uur dus bellen ja hoor kreeg meteen iemand te pakken alleen was even vergeten dat ze op maandag vrij waren dus ze zullen niet al te blij zijn geweest dat ik ze om 9 uur hun bed uit belde haha. Maarja ik kreeg dus van hun te horen dat ik zondag zou vertrekken maar dat ik ook nog even contact moest hebben met het agent aupair in san fransico want dan kon ik bevestiging krijgen. Dus ik meteen gebelt en ja hoor het was waar ik ga zondag vertrekken. Wauw dat kwam wel even onverwachts gaat nu ineens wel heel erg snel. Maar ja ik wil dit natuurlijk ook al heel erg lang dus ik heb er wel super veel zin in. Maar toch ook wel veel gestress want me koffer was (dacht ik) voor een groot deel al ingepakt maar het tegendeel is bewezen ( zie foto) haha veder is gelukkig alles geregeld. Kreeg ook nog bericht over hoe het allemaal gaat als ik daar aankom. Ik moet zelfstandig naar het hotel toe gaan waar ik de eerste 4 dagen zal verblijven. Ik zal hier blijven vanwege de 4 daagse cursus die ik moet volgen. Het hotel is niet super luxe maar wel mooi en schoon aan de fotos te zien. De loctie ishelemaal top want het ligt in het centrum van san fransico en achter het hotel zijn de cabeltrams waar san fransico om bekend staat. Dit is zo een beetje alles wat ik tot nu toe weet ik ga iedereen super erg missen (snik snik) maar zoals iedereen zegt er is genoeg om contact mee te houden dus ik zal veel op me blog gaan schrijven en ook gaan skypen. En voor jullie weten ben ik weer terug . ( of niet natuurlijk je weet nooit wat je tegen komt haha) Xxx natasja

Reacties

Reacties

Albert

Leuk begin!!
Goede reis zondag en.... houd ons op de hoogte!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!