natasjausa.reismee.nl

Afscheidfeestje

Zo dat was me het afscheidfeestje wel wat een gezelligheid zeg. Ik zal maar even bij het begin beginnen. In de ochtend kwam ik beneden was het hele huis versiert met amerikaanse vlaggen echt super leuk hadden papa en mama even gedaan in de avond haha. Nou toen stond me een grote klus te wachten want ik ging voor 55 man cupcakes en brownies bakken. Ik was best lang bezig maar gelukkig alles gelukt. Ik moest nog even snel boodschappen doen want we waren wat dingen vergeten. Toen ik trug kwam lag er een rode loper klaar en een groot spandoek met daarop natasja go to usa wat zijn papa en mama toch weer creatief. Nou nog snel even douche en omkleden en dan kan het feest beginnen. Nou het feest was zeer geslaagd ik heb heel veel leuke dingen gekregen om mee te nemen zodat ik af en toe nog even aan nederland denk. Dit heb ik o.a allemaal gekregen : boeken, overlevingspakketen, sleutelhangers, geld ( euro's en dollar's) fotolijstjes en nog veel meer. En me lieve zus heeft een super mooi fotoboek gemaakt en daarin stonden ook allemaal verhaaltjes van de familie echt super leuk! Ik wil op deze manier ook even iedereen bedanken voor al die leuke cadootjes ik hoop dat ik alles mee krijg ik ga echt me best doen om het allemaal mee te nemen. Bedankt Xoxo natasja

Reacties

Reacties

ann kees verwoert

Natasja wij wensen je veel geluk in je nieuwe land kusjes vele groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!