natasjausa.reismee.nl

Nog steeds niks

Ik heb nog steeds niks gehoord over wanneer ik ga vliegen wil het toch wel graag weten. Mama en ik denken dat ik pas wat te horen krijg na zaterdag omdat ik had gezecht dat ik na zaterdag wil vliegen i.v.m. Me afscheids feestje dus dat is dan maar even afwachten. Ik had wel even gekeken naar sportscholen in foster city vanwege de afvalrace die ik ga doen. Er zijn er maar liefst 6 in de buurt waar ik heen kan op de fiets en bij 1 zit bij het abbonement een maseur en een persenal trianer dus die heeft op het moment ook wel de voorkeur maarja dat is zorg voor als ik daar ben hahaha. Ook meteen even een prepaid kaart voor me telefoon gekocht zodat ik mama en papa wel even kan melden als ik veilig geland ben hihih. Nu is toch echt alles geregeld dus nu begint het wel echt te worden heb nu ook wel een beetje de zenuwen al paar dagen last van me buik en slecht slapen maarja dat hoort er allemaal bij hahaha. Hoop snel meer te kunnen vertellen Xoxo natasja

Reacties

Reacties

Annie Stolp

Ja het word nu wel echt spannend allemaal hé maar goed je weet dat je gaat en dat alles in kannen en kruiken is en geregeld wat wil je nog meer en een paar dagen exstra spanning dat doen ze erom hahahah geintje hoor maar ik vind het wel helemaal te gek dat je het allemaal doet en aandurft.

Groetjes en een dikke kus XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!