natasjausa.reismee.nl

hallo allemaal

hallo allemaal.

zo daar gaan we dan het gaat eindelijk beginnen en het is nu eindelijk zo ver ik ga naar amerika yeah!!

ik zal even uitleggen voor de mensen die het nog niet weten.

vanaf mei 2011 heb ik mij ingeschreven bij snapss dit is een agentcy voor au pairs. ik heb me hiervoor ingeschreven omdat ik al vanaf me 13e weet dat ik ooit naar amerika wil om daar als au pair te gaan werken. maar het ging allemaal nog niet zo gemakelijk als ik had gedacht. ik had me dus ingeschreven in mei ik had een gesprek in den haag en dit ging geheel in het engels was wel even wennen hoor haha maar gelukkig ging het allemaal goed. de vrouw die mij intervieuw deed was heel aardig en dit is ook mij contactpersoon in nederland. er werd tegen mij gezecht dat ik voor eind juli wel meer zou weten nou afwachten dus.

ondertussen zitten we al in de maand augustus en nog steeds niks gehoord pff wat duurt het allemaal lang zeg en ik heb al zo weinig geduld. eind augustus nog niks gehoord. begin nu toch wel me geduld te verliezen er word tegen me gezecht dat het niet aan mij ligt maar aan de timing nou ja dat moeten we dan maar geloven en nog even geduld hebben. in september nog steeds niks gehoord arrg nu ben ik er klaar mee ik besluit zelf de telefoon te pakken en naar san fransico te bellen daar zit namelijk het hoofdbureu. na een paar keer bellen krijg ik eindelijk iemand aan de telefoon. ik het hele verhaal uitgelegd dat het me te lang duurt de vrouw aan de andere kant van de lijn begrijpt me volkomen en bied haar excuus aan en zal er voor zorgen dat ik boven aan de lijst kom. nou dat word maar weer afwachten dan.

het is 23 september 2011 me tante petra is jarig en we zijn gezellig op visite. ik ben amerika een beetje vergeten want wil het wat laten rusten. dan ineens om 10 uur in de avond terwijl ik dus op verjaardagsvisite ben word ik gebeld door san fransico. me hart gaat als een gek tekeer en ik probeer zo rustig mogelijk te blijven. de hele kamer is stil maar toch loop ik even naar buiten. na een gesprek van ongeveer 10 min is dit er uitgekomen: ze hebben eindelijk een gezin voor me ik ben natuurlijk super blij maar er is alleen 1 ding het kindje heeft autiscme. wat nu? dit word geen makkelijke keus ik heb gezecht dat ik er even over na moet denken. de familie is natuurlijk heel blij voor me maar snapt ook dat ik twijfel.

na heeeeeel veel nadenken en lijstjes met voor en nadelen maken heb ik toch besloten om het te doen. nu al het papier werk gaan regelen yeah het is zo ver ik ga echt weg.

het verhaal over al dat papierwerk zal ik jullie besparen. ik heb alles nu geregeld en alles is binnen het is nu dus nog alleen af wachten wanneer ik ga vliegen. ik hoop dat ik het voor zaterdag weet want dan geef ik me afcheids feestje.

zodra ik meer weet laat ik het jullie weten

xoxo natasja

Reacties

Reacties

Michelle houthuysen

Hee mop!!
Nou gaat het echt beginnen!!! Vind het super super leuk voor je!! En ik ga je zeker volgen hier op je reis mee blog!! Geniet ervan hele dikke kus

David en Diana

Hoi Natasja,
We gaan je reisblog zeker volgen hoor!
Spannend, nu nog even een datum want je bent klaar voor vertrek (na de 15e dan hihi).
Kus van ons xxx

Je moeder

Eindelijk je mag weg nu nog even je feestje voorbereiden en dan mag het gebeuren.Ben zo blij voor je.(voor mij iets minder ga je zeker missen).Maar ja een jaar is zo om ahum.

Yvonne

o, wat spannend Natas nu gaat het echt gebeuren!!!!
ik blijf je volgen op je blog
maar eerst nog ff je feestje zaterdag
hopelijk weet je dan iets meer over de datum dat je echt naar Amerika gaat
xxxxxYvonne

irma

leuk hoor dat het nu echt zo ver is en met dat engels praaten dat zit wel goed hebben we gehoort hihi
we gaan je zekker volgen
je moeder gaat je echt wel missen maar ze is wel supper slank als jij terug komt wand ze gaat al die lekkere dingen misssen die jij steeds maakte nu moet ze het weer zelf doen
zien je zaterdag nog even en nemen we echt afscheid voor een jaar maar met al dat hyves, facebook, skype, sms whatsapp , ping ben je toch eigenlijk wel dicht bij

xx irma

Wendy

Hey het gaat bijna gebeuren allemaal!!!
Wel spannend hoor, voor jouw helemaal.
We gaan je volgen op je blog, heel leuk idee trouwens.

Nou tot zaterdag!!

xxxx

Betty

Hoi natas, ik wilde nog even vlug op jou site kijken en vind het wel spannend voor je, de grote dag dat je werkelijk weg gaat, ik vind je een kanjer en tegelijk een nichtje die erg ondernemend is. Nou natas we horen het weer. groetjes van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!