natasjausa.reismee.nl

Back in holland

Nou daar is dan weer een verhaaltje tis helaas ook meteen me laatste. Want zoals de meeste al weten ben ik weer terug in hetmkouwe kikkerlandje. Ik heb toch 6 hele leuke maanden gehad in america maar de heimwee woog daar helaas niet tegen op. Dus heb ik toch het besluit genomen om terug naar huis te komen. Nadat ik dit besluit had genomen heeft agent au pair mij heel goed opgevangen. Ik heb 4 dagen in san fransico in een hotel gezeten zodat ik me goed kon voorbereiden op de lange vlucht. Ik kreeg een vliegticket voor donderdag 12 april omdat ik niet op vrijdag de 13 e wou vliegen (achteraf toch nog op de 13e gevlogen aangezien de vlucht 14 uur duurd hahah) maar het is gelukkig allemaal goed gekomen want ben heel huids thuis gekomen hihi. Het was ook erg leuk om een aantal familie leden op sciphol te zien met een leuk spandoek en vlaggetjes dankjulliewel!! Was erg blij iedereen weer te zien want had iedereen erg gemist. Maar ondanks de heimwee heb ik een hele leuke tijd gehad in amerika. Ik denk dat het leukste toch wek was om naar alcatrez te gaan en door san fransico te lopen omdat je die dingen dan herkent uit de films. Ook vond ik het erg leuk om met gilliaum te werken en we hadden echt een band gekregen. Helaas mis ik hem nu dan ook heel erg. Maar gelukkig hebben we de fotos nog hihih. Ik ben ook erg blij dat hij zo veel van me geleerd ben en kijk dan ook terug met een grote glimlach. Het is zeker voor herhaling vatbaar maar dan mischien wat dichter bij huis haha. Nou dit was dan me laatste verhaaltje. Ik ben heel blij de meeste mensen al weer gezien te hebben en voor de genen die ik nog niet heb gezien dat komt vast snel. Dikke kus natasja!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!